Fundaţia Raţiu România

Castigatorii!

In 1 on Iulie 31, 2009 at 3:23 pm

Mulţumim tuturor participanţilor care au trimis scenarii pe tema traficului de persoane. Atât juriul cât şi publicul larg au ales
Alexandra Ioana Olteanu, “Baba Oarba”
Mădălina Huruba, “Exploatare, exploatare dar să ştim şi noi”
Eglantina Mădălina Becheru, “Luni, 1 septembrie”
Amalia Petraru, “Go Ask Alice”

Felicitări!

Pentru întrebări şi detalii vă rog adresaţi mail până pe 6 august a.c. la adresa de mail rares.craiut at fundatiaratiuromania.eu

  1. Buna,ieri am aflat ca fac parte dintre castigatorii acestui concurs.
    Am fost invitata la gala de decernare a premiilor,dar nu am putut ajunge pentru ca nu eram in Bucuresti.
    Am inteles de la un coleg de al d-voastra ca in cazul in care voi castig voi fi anuntata,acest lucru nu s-a intamplat.Am trimis un mail pe adresa postata mai sus,dar inca nu am primit un raspuns.
    As dori sa stiu daca ar trebui sa ridic un premiu sau ceva de genu.
    Astept un raspuns.

Lasă un răspuns

